Kontakt z Nami:

732 082 150

22 266 24 00

Poniedziałek – Piątek

w godz. 7.00 – 15.00

Pytania odnośnie produktów, zamówień: sklep@szeptnatury.pl
Obsługa/składanie reklamacji: reklamacje@szeptnatury.pl

Problemy techniczne w sklepie
(jeśli coś nie działa…)
szeptnatury@10g.pl

Sklep SzeptNatury.pl
Siedziba: Business Dreams
ul. Sobieskiego 11 lok. 6
40-082 Katowice
Oddział: ul. Olszewskiego 36
32-600 Oświęcim

Często Pojawiające Się/Zadawane Pytania:

Na chwilę obecną można kontaktować się z obsługą pod podanym powyżej numerem telefonu w dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00

Nie. Nie przyjmujemy zamówień w ten sposób. Jedyna opcja, to dodanie wybranych produktów do koszyka w sklepie internetowym SzeptNatury.pl i złożenie zamówienia za pośrednictwem formularza w naszym sklepie.

Absolutnie nie. Klient ma tutaj całkowitą wolność wyboru. Oczywiście w przypadku częstych zakupów w sklepie, warto jest mieć założone konto, ponieważ wtedy o wiele szybciej można złożyć zamówienie, ale nie wymagamy od naszych klientów zakładania  konta.

Nie. Ze względu na to, że zamówione w sklepie produkty, wysyłane są do klienta bezpośrednio z hurtowni, z którymi współpracujemy (ze względu na charakter tej współpracy) – nie ma takiej możliwości.

Za zamówione w sklepie produkty, można płacić na różne sposoby:
– zwykłym przelewem
– BLIKiem
– przy użyciu tzw. “szybkich płatności” – zarówno z kont bankowych, jak również przy użyciu kart debetowych i kredytowych VISA, MasterCard

Oczywiście na bieżąco rozwijamy tę kwestię, dodając nowe rozwiązania, aby jak najdogodniej było naszym klientom płacić w naszym sklepie, także aktualne formy płatności zawsze będą widoczne na “ostatnich” etapach składania zamówienia w sklepie.

Paczki z zamówionymi towarami, dostarczane są zgodnie z dokonanym wyborem klienta, albo do wybranego paczkomatu, albo bezpośrednio do domu/mieszkania za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.

Przewiń do góry